CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

SPARKLING ME

SPARKLING ME

ZAMAN SUKA DUKA KITA BERSAMA....

Aku harap korang enjoy.. and thanks coz melayari my blog, if u wanna give any comment please do so in ruangan komen.. hohoho.. pandai betul BI aku ni.. padanlah terjemahan tak lepas2 huhu..

Terima kasih di atas sokongan and dorongan dan penambahbaikan idea yang diberikan.. Kerjasama anda amatlah saya hargai.. (apa-apa yang eden ada masalah tolonglah bantu ek)..

Anyway thanks sebab masih sudi nak baca blog ni.. khas untuk korang sumer... Especially for Puan Noorizam Azira...

Monday, March 24, 2008

Selasa, 25 Mac 2008

Assalamualaikum..

Hari ni aku tak larat sangat nak gi ke kelas.. tension banyak keje.. tadi pun dah dapat assignment untuk wat terjemahan, aku risola.. terjemahan aku teruk sangat, tadi pun dah kene marah dengan puan Saabiah.. rasa cam tak dapat nak teruskan lagi jer.. semangat aku dah lemah.. tak tau nak wat apa dah.. memang tension giler...

aku memang la nak wat yang terbaik untuk tiap-tiap sem, tapi mengenangkan keje yang melambak2 semua pensyarah nak bagi, memang down terus semangat aku nak berjaya.. aku riso aku tak dapat nak wat semua tu.. doakanlah aku.. tiap kali aku solat aku doakan benda yang sama.. and aku rasa cam dah tak larat nak hadapi sume ni.. dah tak berdaya dah badan aku ni nak tempuh..

aku doakan korang sukses dengan cemerlang la sem ni.. jangan riso.. ape yang berlaku tu ada hikmahnya.. and pensyarah wat sumer tu untuk kebaikan diri kita juga.. bukan untuk orang lain.. apa2 pun semoga korang sukses dalam apa yang korang wat.. aku sentiasa doakan kejayaan kekawan aku...

Amin Ya Rabbal Alamin...

0 comments: