CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

SPARKLING ME

SPARKLING ME

ZAMAN SUKA DUKA KITA BERSAMA....

Aku harap korang enjoy.. and thanks coz melayari my blog, if u wanna give any comment please do so in ruangan komen.. hohoho.. pandai betul BI aku ni.. padanlah terjemahan tak lepas2 huhu..

Terima kasih di atas sokongan and dorongan dan penambahbaikan idea yang diberikan.. Kerjasama anda amatlah saya hargai.. (apa-apa yang eden ada masalah tolonglah bantu ek)..

Anyway thanks sebab masih sudi nak baca blog ni.. khas untuk korang sumer... Especially for Puan Noorizam Azira...

Sunday, March 30, 2008

Isnin, 31 Mac 2008

Assalamualaikum warrahamatullahi wabarakatuh.. pe kabar korang, sorilah semalam and kelmarin tak dapat nak masuk internet coz kitorang ada keje mini projek kat luar.. nak tau ape nye, group aku semalam g Kellie's Castle amik maklumat untuk internet.. nnti aku masukkan sekali video yang aku wat kat sana ngan member2 aku yang lain tu..

Harap korang gembiralah tengok video tu.. hehe.. memang lawak.. ari Sabtu ari tu aku gi rumah Mira, tdo kat sana.. mak and family dia memang best.. baik gler terharu aku.. hehe.. adik dia pun best gak yang nama Adam tu.. rasa seronok jer bila borak ngan family Mira.. skang baru aku tau nape Mira tegas.. kat umah pun dia camtu jugak, tapi ketegasan dia ada pada tempatnya.. aku suka r ngan family dia.. kalo la family aku camtu kan best.. Mira tuka tempatlah Mira.. hehe..

Pastu aku ngan Mai dah beli barang untuk wat projek Keusahawanan kitorang, dah wat dah pun, nanti kitorang present korang tengokla hasilnya camner.. huhu.. penat giler nak wat sumer tu rasa cam nak tercabut kitorang punya tangan ni.. and then hasilnya akan kami bentangkan kat korang biler harinya nanti yer...

malam tadi aku tido lambat gler.. dahla semalam kitorang kene tahan kat depan pak Guard tu.. tak pasal2 jer.. bas kitorang rosak and kene tuka bas.. aku sampai kat poly dalam kul 7.10 malam.. takdelah malam sangat terang lagi time tu... memang ramai la warden yang datang menjenguk kat pintu tu.. nape biler petang2 jer ada warden.. apsal tak pagi2 tu dah turun tengok camne pakaian bebudak yang balik.. turunlah dalam kul 4 lebih ker pas Asar ker.. tengok pakaian bebudak pempuan yang lain camner.. rasa tak adil pulak, ada sorang budak pempuan tu, aku rasa baju dia ok jer.. tapi kene tahan and kene marah, sianlak aku tengok.. tak adil la pulak kan... huhu.. meluahkan perasaan dalam ni pulak.. sorila yer teremosi pulak.. biasalah bila g Gunung Ledang hari tu kan B aku paling banyak sampai terkeluar dari landasannya... hehe..

Hari ni hari last aku update akunyer blog.. harap2 korang sudi la baca apa jua yang aku tuliskan dalam blog aku ni... tak kisahlah... hehe... kepada Puan Noorizam, harap puan suka ngan apa yang saya dah wat... and bagila markah lebih sket kat kitorang ni.. hehe.. promote2..

Akhir kata, harap korang Sukses ngan apa yang korang dah wat sepjg penghasilan blog korang, and aku doakan kejayaan kita bersama pada sem ni.. kalo dah graduate nanti janganlah lupe aku yang teramatla comel ni.. huhuhu... Daaa di duuuu daduda....

Salam sejahtera and gud luck 4 all of you.. cayang korang sumer.. thanks kerana sudi meluangkan masa yer...

0 comments: