CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

SPARKLING ME

SPARKLING ME

ZAMAN SUKA DUKA KITA BERSAMA....

Aku harap korang enjoy.. and thanks coz melayari my blog, if u wanna give any comment please do so in ruangan komen.. hohoho.. pandai betul BI aku ni.. padanlah terjemahan tak lepas2 huhu..

Terima kasih di atas sokongan and dorongan dan penambahbaikan idea yang diberikan.. Kerjasama anda amatlah saya hargai.. (apa-apa yang eden ada masalah tolonglah bantu ek)..

Anyway thanks sebab masih sudi nak baca blog ni.. khas untuk korang sumer... Especially for Puan Noorizam Azira...

Friday, March 21, 2008

Sabtu, 22 Mac 2008

Assalamualaikum, dan selamat sejahtera...

Bertemu lagi kita dalam rancangan sehari bersama wana... semalam ada ceramah kat PI, aku pun yoyo ooo gi la.. tapi leh tahan gak lah yang datang tu.. best gak lah ustaz tu bagi ceramah, ada 2 orang yang aku ingat ada sorang jer.. nama hujungnya Kamaruzzaman, yang depannya aku tak tau pula... tapi yang lagi sorang tu kelakar gile, siap wat lagu2 lagi...

Awal giler kitorang datang semalam, dalam kul 7 lebih, tak ramai orang pn time tu.. aku ngan mai jer yang beria2.. bila dekat-dekat ngan Isyak tu barula ramai sikit yang datangnya.. pastu semalam pasal usahawan tu aku ngan Mai dah nak wat dah.. tapi tak dapat banyak barng jer.. cuma petang ni baru nak tambah2 untuk power point tu.. ngan movie maker nya tak siap lagi, ngan Tamadun Islam nye tokoh lagi.. dah la sumernya nak hantar hari Isnin ni.. hai tensen gue tensen... huhu... tapi takpelah kat dalam blog ni la yang leh citerkan segala-gala masalah yang terbuku di dada...

Pagi ni dah bangun awal bersiap sedia aku nak wat blog ni.. aku pun sebenarnya dah malas nak update hari2.. ganggu time rehat.. hehe.. jangan marah Puan Noorizam, walaupun dalam keterpaksaan saya wat gak ape.. takdelah saya langsung tak watkan.. pape pun.. tugasan tetap tugasan, kalo tak wat alamatnya kene extand lagi nam bulan, tak larat dah ni.. rasa cam nak terus kerja..

Kepada Puan Noorizam yang membaca, doakanlah kejayaan anak2 muridmu ni, walaupun kami nakal tapi kami tetap menghormati puan dan menerima puan seadanya....

Sekian wat masa ni.. jangan lupa bersama saya lagi esok.. sehari bersama Wana....

0 comments: