CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

SPARKLING ME

SPARKLING ME

ZAMAN SUKA DUKA KITA BERSAMA....

Aku harap korang enjoy.. and thanks coz melayari my blog, if u wanna give any comment please do so in ruangan komen.. hohoho.. pandai betul BI aku ni.. padanlah terjemahan tak lepas2 huhu..

Terima kasih di atas sokongan and dorongan dan penambahbaikan idea yang diberikan.. Kerjasama anda amatlah saya hargai.. (apa-apa yang eden ada masalah tolonglah bantu ek)..

Anyway thanks sebab masih sudi nak baca blog ni.. khas untuk korang sumer... Especially for Puan Noorizam Azira...

Tuesday, March 25, 2008

Rabu, 26 Mac 2008

Salam sumernye.. pekaba hari ni.. ni aku pinjam laptop Mai sebab laptop aku tak dapat internet, dia suruh aku post tajuk jer, tapi aku nak tulis gak.. nak marah ker?? marahla.. tak heran.. hahaha..

Hari ni aku terbangun lambat gler, ngantuk la, malam tadi baca buku pun tak habis, baca2 camtu jer.. tak tau nak jawab apa nnti.. coz jap kang kitorang ada kuiz untuk BI.. sekali aku tak baca da kuiz tu.. merapu2 jer apa yang aku tulis.. huhu.. korang lain kali baca tau sebelum periksa tu jangan jadi macam aku ni ha.. huhu.. sodih den.. lagi satu.. wat betul untuk exam akhir nanti.. aku doakan kejayaan korang.. amin.. jangan lupa doakan kejayaan aku sekali tau..
daaaa daaaa (dada?? lain macam jer bunyi, ni yang lusty ni) hehe, jangan marah, cuma gurauan jer.....

0 comments: