CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

SPARKLING ME

SPARKLING ME

ZAMAN SUKA DUKA KITA BERSAMA....

Aku harap korang enjoy.. and thanks coz melayari my blog, if u wanna give any comment please do so in ruangan komen.. hohoho.. pandai betul BI aku ni.. padanlah terjemahan tak lepas2 huhu..

Terima kasih di atas sokongan and dorongan dan penambahbaikan idea yang diberikan.. Kerjasama anda amatlah saya hargai.. (apa-apa yang eden ada masalah tolonglah bantu ek)..

Anyway thanks sebab masih sudi nak baca blog ni.. khas untuk korang sumer... Especially for Puan Noorizam Azira...

Thursday, March 20, 2008

Jumaat, 21 Mac 2008

Assalamualaikum warrahmatullahi wabarakatuh...

Sorila weh, semalam aku tak dapat nak tulis akunye blog ni coz semalam tak de internet pula, yo yo ooo jer aku bangun awal2 g internet kat tempat ni.. last - last tak dapat internet, dahlah semalam ada banyak kerja pulak tu nak wat, aduih.. memang tension giler ar wa cakap sama lu... semalam sebenarnya nak cari document production punya maklumat tapi tak dapat pula, so terpaksalah cari alternatif lain ngan cari buku ker or ape-ape yang patut.. last-last kitorang pinjam buku kak senior tu nak wat kerja untuk hari ni.. memang tension giler ar, tadi baru siap assignment tu..

So pe kabar korang hari ni?? kerja banyak ke?? biasalah tu dah amik course ni mesti banyak kerja punya, sabarla menghadapi kerja-kerja tu ek.. janganlah masam2 muka pula, aku memahami apa yang korang rasakan sebenarnya... semalam maybe sebab ada maulidur rasul tu yang internet tutup kot.. tapi Paan, ala korang mesti kenal kan de macho n de hnsome guy, hnsome ke?? sememeh jer.. hehe jangan marah paan kalo ko bace... dia kata ade internet pula petang tu. dalam pkl empat... tapi time tu kitorang dah cari buku dah nak wat.. pastu semalam aku cari hadiah untuk mak aku n someonelah.... paham2 sendiri sudah, macamlah korang takde... huhuhu.. aku belikan kerongsang untuk wan aku da... jangan pk bukan2 pulak (ehem2, pandai cover takpe)

Hari ni pulak kitorang ada kelas usahawan, aku ngan mai dah tau dah nak wat ape, so korang tengokla ape yang kitorang present nanti.. agak-agak korang ape lah ek... ada r mana leh gitau, tak rahsia r macm tu.. huhu.. nanti beli tau, ala murah jer, tak mahal pun, dari korang bazir duit beli topap macam aku ni, baik korang bazir duit beli apa yang aku ngan mai hasilkan nanti.

Aku siap tanye puan tadi apa yang dia suka, dia kata dia suka tuttt... huhuhu, sian korang tak tau apa yang aku nak cakapkan. Pastu puan bagi cadangan lah apa yang dia nak kita watkan.. aku dengar korang ada yang nak wat kek batik, cocktail and cenderamata, nanti bagi aku free satu ek, huhu, takde duitler... dah pokai ni..

So malam ni jangan lupa pulak g forum tau, wajib tu, ikutkan hati aku nak membuta je dalam bilik.. jangan gtau orang lain tau aku malas g... ni rahsia aku ngan korang... e'eh mana jadi rahsia camni, korang dah taupun... kepada Puan Noorizam, ehem2.. senyap2 ye puan.. hehe..

Weh nanti esok aku tulis lagi, rasanya tu jer yang berlaku hari ni, kang penatlak mata korang tu.. k daaaa adios, amore.. auuuuummmmm......

0 comments: