CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

SPARKLING ME

SPARKLING ME

ZAMAN SUKA DUKA KITA BERSAMA....

Aku harap korang enjoy.. and thanks coz melayari my blog, if u wanna give any comment please do so in ruangan komen.. hohoho.. pandai betul BI aku ni.. padanlah terjemahan tak lepas2 huhu..

Terima kasih di atas sokongan and dorongan dan penambahbaikan idea yang diberikan.. Kerjasama anda amatlah saya hargai.. (apa-apa yang eden ada masalah tolonglah bantu ek)..

Anyway thanks sebab masih sudi nak baca blog ni.. khas untuk korang sumer... Especially for Puan Noorizam Azira...

Tuesday, March 18, 2008

Selasa, 18 Mac 2008



18 Mac 2008.







Semalam aku dah citer kat korang yang kumpulan kitorang wat sketsa....... tapi malangnya dapat nombor 2, aku rasa tak patut sebab yang menang pun just bergantung kat satu-satu watak tu je yang boleh menghidupkan suasana, kalo takde dia, memang kucar-kacirlah kumpulan tu, tapi hari ni kitorang akan wat persembahan lagi, yang boleh menggemparkan seluruh panggung DSU tu... Doa-doakanlah kami semua....... Hari ni kitorang ada kuiz terjemahan, boleh tahanlah, aku tak tau lah bape aku dapat tu, rasa-rasa korang aku leh lulus dengan cemerlang tak sem ni.. harap-harap lulus lah kan..

ok berbalik semula pada perbualan kita tadi, errrr.... bual ker?? hehe, pastu hari ni aku g wat temuramah untuk personaliti kene hantar esok pulak tu, memang gelabah gak lah tadi nak siapkan, tapi akhirnya siap juga, takde masalah.. lepas satu, satu pula datang, kang datang lagi, asyik datang jer, bila nak pergi ni??? Aduhai... n then jap kang kitorang ada kelas internet pula, sampai kul 6.15 petang.. tapi kitorang minta pelepasan awal, hehe, takdelah sebab nak siap lah.. takut kelam kabut cam semalam. tapi Paan jadi prince untuk presentation tu kire oraitla, best juga tengok diorang menari, huhuhu. kalo blog ni leh masuk kan video, aku masukkan video yang kitorang wat persembahan tu, kasi korang tengok, ok ke tak prince n Cinderellanya...
and jangan lupa pula, aku ni yang jadi hulubalang, hulutapwe, hulubekas, hulu selangor dan segala hulu yang melulu yang ada dalam negara ni... hulululuhahaha...

oklah weh, esok aku tulis lagi kisah kami yang seterusnya, bacalah blog aku ni tanpa rasa jemu, kalo jemu pun wat2 tak jemu sudahlahh.....

ok Assalamualaikum, warrahmatullah.. eceh bagi salam pulak, semalam tak bagi pun..

0 comments: