CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

SPARKLING ME

SPARKLING ME

ZAMAN SUKA DUKA KITA BERSAMA....

Aku harap korang enjoy.. and thanks coz melayari my blog, if u wanna give any comment please do so in ruangan komen.. hohoho.. pandai betul BI aku ni.. padanlah terjemahan tak lepas2 huhu..

Terima kasih di atas sokongan and dorongan dan penambahbaikan idea yang diberikan.. Kerjasama anda amatlah saya hargai.. (apa-apa yang eden ada masalah tolonglah bantu ek)..

Anyway thanks sebab masih sudi nak baca blog ni.. khas untuk korang sumer... Especially for Puan Noorizam Azira...

Tuesday, March 18, 2008

Rabu, 19 Mac 2008

Assalamualaikum warrahmatullahi wabarakatuh..

Bertemu lagi kita dalam sagmen sehari bersama wana.. pe kaba korang yang membaca?? ada sehat ka?? waras ke tak waras?? waras2kan lah.. pe ek aku nak citer ari ni.. malam tadi disebabkan assigment terlalu banyak.. aku tido lambatlah juga dalam kul 2 camtu, pastu bangun pagi hujanlah pulak... lagi wat aku ngantuk n nak tido.. rasa macam nak sambung balik tido n taknak pergi kelas jer.. dalam kelas td pun aku tak dapat nak tumpu sangat.. mata aku tengok cik Emey tadipun berbalam n berdouble2...

Ramai gak yang lambat tadi... tapi nasib baiklah aku tak lewat sangat coz ada kebanjiran yang berlaku di saat kami menempuh lurah dendam time nak ke kelas.. (eceh skema la pulak tapi bm pun fail) hehe... banyak sebenarnya aku nak citer ni.. tapi dah nak masuk kelas dulu la pulak..

So chau cincauuuuuuuuuuuuuu
Esok aku tulis lagi ek.. tunggguuuuuuuuuuuuuuuuuu..........

0 comments: