CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

SPARKLING ME

SPARKLING ME

ZAMAN SUKA DUKA KITA BERSAMA....

Aku harap korang enjoy.. and thanks coz melayari my blog, if u wanna give any comment please do so in ruangan komen.. hohoho.. pandai betul BI aku ni.. padanlah terjemahan tak lepas2 huhu..

Terima kasih di atas sokongan and dorongan dan penambahbaikan idea yang diberikan.. Kerjasama anda amatlah saya hargai.. (apa-apa yang eden ada masalah tolonglah bantu ek)..

Anyway thanks sebab masih sudi nak baca blog ni.. khas untuk korang sumer... Especially for Puan Noorizam Azira...

Wednesday, March 26, 2008

Khamis, 27 Mac 2008

Salam sejahtera wat sumernya.. hari ni bertemu lagi kita dalam blog aku ni.. aku harap korang ceria selalu, and hepi selalu.. cam senyuman aku ni.. hehe.. huhu.. haha...

Weh lupe nak gitau, semalam Tiqa mesej aku, dia kim salam kat korang sumer, ingat tak Tiqa yang mana satu ni, mesti kenal kan, awek kawan kita tu la.. korang tak rasa rindu ker kat diorang yang jauh di mata tapi diorang tetap dekat di hati kan.. rindu r kat diorang sumer.. agak2 dapat jumpa balik tak..apa yang korang wat semalam, dah sedia ker untuk forum hari ni.. harap korang tak gelabah bila kat depan nanti.. hehe..

Aku tau korang mesti penat kan semalam, banyak keje.. aku pun sama gak, semalam aku wat keje translation, esok dah kene hantar tapi aku tak siap lagi sebenarnya, hehe.. aku ngan mai wat sesama, aku wat muka surat 1 and 2, Mai wat muka surat 3 and 4, pastu nanti kitorang combine la.. jangan gitau Puan Saabiah tau, mati eden nanti.. huhu

Petang ni kitorang ada wat forum untuk kelas personaliti, korang wat la yang terbest, sebab ada markah, kalo tak de markah tak yah wat pun tak pe.. wah wah wah.. hehe, cik Emey doakan kitorang ek.. lagi satu.. aku hari ni sokong swasta, yang mana sokong kerajaan tu, siaplah hari ni berdebat dengan aku.. huhu.. tapi nanti aku ingat pasni aku keje kerajaan gak.. kira berpaling tadah la ni.. huhu..

Apa-apa pun tu jerla aku nak citer untuk hari ni.. k daa.. esok aku tulis lagi.. chau chin cau. melacau, cau kuncai.. ehhh apa daa....

0 comments: