CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

SPARKLING ME

SPARKLING ME

ZAMAN SUKA DUKA KITA BERSAMA....

Aku harap korang enjoy.. and thanks coz melayari my blog, if u wanna give any comment please do so in ruangan komen.. hohoho.. pandai betul BI aku ni.. padanlah terjemahan tak lepas2 huhu..

Terima kasih di atas sokongan and dorongan dan penambahbaikan idea yang diberikan.. Kerjasama anda amatlah saya hargai.. (apa-apa yang eden ada masalah tolonglah bantu ek)..

Anyway thanks sebab masih sudi nak baca blog ni.. khas untuk korang sumer... Especially for Puan Noorizam Azira...

Sunday, March 23, 2008

Isnin, 24 Mac 2008

Hari ni aku datang awal ke cafe jabatan semata-mata nak search for internet.. tapi sekali line takde la pulak.. penat jer aku datang awal.. dah la mata mengantuk ni.. keje banyak pulak tu.. hai nasib2.. dah amik bidang ni kan.. teruskan jer la.. nak patah balik pun dah akhir sem dah..
Semalam kan, aku tengok konsert kumpulan Saujana tu.. best giler.. ada sorang tu handsome.. leh jadi prince charming untuk drama Cinderella.. tapi aku la jadi Cinderellanya.. huhu.. berangan jer..
Ok la weh, aku nak cepat ni, ni pun aku curi-curi masa internet untuk update akunya blog.. jangan gitau kat Miss Juwita tau.. kepada Puan Noorizam yang membaca, teruskan usaha puan membaca blog saya ini tanpa rasa jemu dan segan silu...
K daaaaaaaaa.. ada orang nak tulis lak ni.. sibuk jer.. bye2.. luv u all...

0 comments: