CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

SPARKLING ME

SPARKLING ME

ZAMAN SUKA DUKA KITA BERSAMA....

Aku harap korang enjoy.. and thanks coz melayari my blog, if u wanna give any comment please do so in ruangan komen.. hohoho.. pandai betul BI aku ni.. padanlah terjemahan tak lepas2 huhu..

Terima kasih di atas sokongan and dorongan dan penambahbaikan idea yang diberikan.. Kerjasama anda amatlah saya hargai.. (apa-apa yang eden ada masalah tolonglah bantu ek)..

Anyway thanks sebab masih sudi nak baca blog ni.. khas untuk korang sumer... Especially for Puan Noorizam Azira...

Monday, March 17, 2008

Apa-apa je tentang Syazwana Subhi....

Apa2 jer yang korang nak tau pasal aku, aku dah citerkan secara terperinci dalam blog ni.. harap korang enjoyla..Time sebelum aku lahir, mak aku mengidam nak makan durian Belanda, tapi waktu tu bukan musim buah durian tu, terpaksalah abah aku merayau-rayau cari buah tu kot-kot ada terlebih pula, tapi tak dapat juga. So mak aku pun merajuklah. Mak aku kata tu je yang dia ingat sebelum dia lahirkan aku....

0 comments: